sosso kommer du ihåg? :)

en kille ringde till mig när jag va hemma hos sofie typ runt ett på natten.
kille - hallå. det e jag.
jag - vem?
kille - andreas. du vet. jag?
jag - öh jaha..
kille - min kompis älska dig.
jag - åh men så trevligt.
kille - ja. han göra allt för dig. han vill haffa dig
jag (aningens skeptiskt åt det förslaget..) - mhm..
kille - han göra allt för dig. han dö för dig.
jag - kan du då ta och be honom hoppa från en bro?
kille - va?
jag - han sa att han skulle dö för mig. så då kan han väl ta och dö lite?

Kommentarer
Postat av: Anonym

klaart jag kmr ihåg;) thihi hette han andreas verkligen?:o



thihi gå in på min blogg heejsosso.blogg.se

2009-03-31 @ 19:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0