spontanköp KAN faktiskt leda till något bra !

all dess spontanköp. jag blir förbannad.
sjlävklart såg jag att jag hade lite pengar i fickan, då kan man ju inte bara gå förbi pressbyrån eller hur?
såklart gick jag in där för att bara se om jag ville ha nåt.
men det ville jag inte.
fast jag måste fan köpa nåt om jag går in där?
så jag köpte en knorr grönsaksshot.
vafan ska jag ha en knorr grönsaksshot till?
ja inte har jag druckigt den iallafall. är inte så säker på att jag vill heller..

så vad ska jag då göra med den?

hur tror ni min fågel skulle reagera om hon helt plötsligt fick en röd seg smörja i sin vattenskål istället för vatten?
antagligen skulle hon få en chock. och drickan skulle klibba igen näbben på henne & hon skulle dö.
fan va jag är smart..måste prova !
då kan han hålla min andra undulat i frysen sällskap..då slipper han va ensam ! fan vad jag är smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0