stress stress stress

åh fan. blir så jävla irriterad. känner sån jävla press hatar det. idag slutade vi fyra, jag missade bussen och fick ta nästa jag kom hem halv fem och hann bara gå in lämna & väskan innan jag behövde gå igen och hämta lille bror sen vid fem satt jag och pluggade i en halvtimme innan mamma ringde och sa attjag var tvungen att börja med maten. vi åt sex och nu ska jag träna om typ en kvart. -.- jag som verkligen behöver plugga.
i need bra betyg. för jag ska bli kiurg. inget sovade i skolan har jag äntligen insett..inget mer skolkande och underkända prov mer. jag ska klara det nu.

dagens tumme upp: jag var rätt duktig på engelskan faktiskt (a) vad bra jag känner mig. hihi
dagens tumme ned: stressen & allt jävla pluggandes
dagens humör: stressad, trött på ALLT & orolig. som fan
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0