string trosor till salu.

jag hatar att basta..
fick grym mens värk (jag vet varsogod för informationen)
och gick upp en halvtimme innan jag hade tänkt..
satte mig och basta i en halvtimme. som visade sig bara va tio minuter.
men är det bara jag som tycker det är väldans äckligt att basta med nakna tanter ?
så jävla skabb. ursäkta mig. men fyfan..det va inte kul. haha
så jag satte mig i omklädningsrummet och drack min knorr grönsaksshot istället.
och den smakar bajs ska jag säga er..
menmen jag klarade mig.

blev bara lite fögiftad.

stackars min fågel. han får inget sällskap i frysen längre..får hitta på ett nytt sätt att döda min andra fågel på lite diskret sådär.
vafan jag orkar ju inte byta vatten varje dag?
en enorm ansträgning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0