svergies största kukar tillhör oss.

jag & s drog till vby för att köpa lite godis eftersom det är grymt billigt där (a) haha vi köpte 1 kg..har fortfarande kvar typ hälften. :o
sen drog vi hem till mig fast jag var sjukt trött och superduper tråkig eftersom jag va tvungen att göra läxor som vi hade till idag :$ hehee men s va ju lagom lättroad ! haha hon satt och garvade åt sig själv så efter ett tag kunde jag inte hålla mig och vi blev flummiga och började mäta våra kukaaar (aaa) JAG HAR TOLV CENTIMETER ! COME ON BABY..
haha sen skicka vi sms och fråga nåra killar hur stora dom hade..men heheh dom blev fett sura :o
MÅSTE BARA FRÅGA. HUR STOR ÄR EN NORMAL KUK ? :O NÅN SOM KAN SÅNT HÄR..?
sen har jag bara chillat eller va man säger. borde göra läxor men pallar vekligen inte.. -.-

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: tycker det är bra med tips även om jag redan tänkt på det själv:) men det rä sås vårt för mig att få rätt längd åp ramarna, men det komme rnog med tiden för förut ritade jag allt mycket mindre förutom huvudet som förblev stort.

2009-03-05 @ 07:10:31
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0