yep ni hörde rätt. jag är en PRINSESSA..mohahah

Jag vill klara det här
jag ska klara det här
och jag kommer klara det
för jag är envis
för jag kämpar
men jag kommer inte klara det utan dig
utan dig kommer jag aldrig ur skiten
men nu kommer jag klara det
för din skull
bara för din skull baby.

 

 

baby, jag kommer älska dig tills alla världens blommor vissnar
sötnos, jag kommer älska dig tills alla världens ljus slocknar
finaste, jag kommer älska dig solen slutar skina
bästis, jag kommer älska dig till döden.
soulmate, glöm aldrig vad du betyder för mig
för alltid min broder och själsfrände.

 

minnen kan vara fina
minnen kan vara hemska
men allt jag kommer ihåg med dig är vackert
och baby, jag kommer ihåg allt!
när du tog min hand
första gången
den första gången
jag rörde din hud
blev jag glad. Blev jag lycklig
första gången jag såg dig
såg jag dig som stark
nu vet jag
du är stark. Du kämpar. Du orkar
älskar de som står på sig
älskar dig
ditt mod. Din rädsla
får inte visa rädsla. Får inte visa sig svag
stark ska man ju vara
aldrig visa rädsla
ändå vet jag att du är rädd
räddare än de flesta
rädd för kärleken

 

/ L

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0