bara för er som undrade vad jag har gjort idag..

idag har jag gjort

*toast av varmkorvsbröd (bildbevis)
*flugit (bildbevis)
*klippt sönder min tröja (inte bildbevis)
*skrämts ihjäl av en hund
*snäst av en hundägare
*fastnat i en tbane dörr (faktiskt helt sant. jag fastna säker i tjugo sekunder)
*dansat massor
*bråkat
*blivit hotad
*skrämt upp mig själv om att dö
*dött (nästan)
*fått skuld på allt - trots att jag är oskuld ! (haha den va bra)
*ätit en ros (eller haft den i munnen då om ni ska va så kinkiga. same fucking shit)
*klippt sönder mina byxor
*nästan blivit slagen
*fått världens sämsta diss. (som han tyckte var jättebra men som jag har hört hundra tusen gånger & inte ens tog åt mig av - eller tog seriöst)

och massa massa mer som jag inte riktigt vet om. just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0