det här visste du säkert men jag tyckte det var tillräckligt snuskigt för att komma in på min blogg.



 

efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till
exempel genom att ta i dörrhandtag.
en genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.
de flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten.
(haha tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken. eller överhuvudtaget ska ta en kille i hand..)

 under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med
munherpes från en av gästerna. (den förstod jag inte riktigt..vad är en bröllopsmottagning?)
du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser. (gillar ordet 2anala" haha)

tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter
ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen
fastnar på dem. (ååååh skabb ! ska hålla min tandborste på mitt rum i framtiden -.-)
du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.
och den klassiska, som alla redan vet - att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; vad är det för fel på oss? :/ Allmänt deprimerade?

2009-05-17 @ 17:02:11
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0