hade tråkigt så testade nåra klänningar jag hade i garderoben..

 2   
 4  5 
 7  

har fler. men pallade inte fota :oo

1. köpt förra året..någon konstig butik :s 499:-
2. köpt i florida runt 200 svenska kronor tror jag :s
3. köpt för nån månad sen från salt 399.90:- (haha vikigt dom där örena..)
4. från mormor. (hennes gamla.) lite 50-tals över den va? haha använd en gång för ganska många år sen..
5. mammas gamla, typ strandklänning från australien
6. mamma har sytt. en kjol egenligen, men den funkar ju som klänning :o
7. köpt på rean på gina tricot för 99:- typ..haha aldrig använt men älskar urrigningen där bak & nitarna på axlarna. haha och så har den axelvaddar..sjukt fult ska ta bort det för är det nåt jag inte behöver mer av är ju axlar..jag har tillräckligt breda -.-
8. köpt på jc för tre år sen..höhö kommer ihåg det tydligt. fan va stolt jag va..haha
då har ni sett halva min klänningsgarderob.

höhö funderar på att sälja en del. vi får se :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0