jag funderar

jag funderar på om jag är psykiskt störd eller nåt, så jag gjorde en lista som ni kan få ta del av här..

anledningar till att jag är störd;
*när jag har tråkigt klipper jag av mig håret, gör sönder min mobil eller gör sönder andra roliga grejer
*jag äter keso på allt. och då menar jag allt
*det roligaste jag vet är att titta på filmer där folk blir torterade..
*jag misshandlar mina kläder
*jag hatar dem som står mig närmast - ja jag pratar om mina föräldrar
*att vara borta hela nätter och hoppa ut genom fönster är väl nästan bevis nog?

och så anledningar till varför jag inte skulle vara störd;
*jag eh..eh..jaag....jag tror jag är störd

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Du är nog inte störd...

Eller jag kan ju inte veta förstås. Jag är definitivt INTE störd.

Eller är man det när man går hem från skolan bara för at man helt plötsligt fick för sig att tacos vore gottm lagar det, bloggar och går tillbaka?

Nej?

2009-05-11 @ 14:44:57
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0