jag skulle vilja..

jag skulle vilja sluta att vara den jag var för en stund. utan att det gav konsekvenser.

jag skulle vilja sno en bil och köra den fortast möjligt & sen krasha in den i en vägg. jag skulle vilja hoppa bugyjump utan att kolla om jag satt fast, bara för att känna spänningen, bara för att veta om risken. jag skulle vilja gå ut i spöregnet skrika och slå den första bästa person jag såg utan att ägna den en blick efteråt. jag skulle vilja dra hemifrån en vecka och dra runt på stan och göra lite inbrott då & då. kanske hamna i ungdomsfängelse eller vad man nu gör. sova under en tidning tillsammans med de hemlösa och röka fimparna folk kastar. jag skulle vilja skjuta två snutar, springa ifrån dem och kasta stenar på polisstationens rutor. jag skulle vilja knulla sönder någon. spräcka mig. skita i hur jävla ont det gör. bara för att komma ihåg att jag gjort det. spräckt mig. jag skulle vilja starta en gängbråk där jag själv stod i mitten, jag skulle vilja supa huvet av mig och komma hem sönderknarkad, och sen skrika hora till morsan för att sen gå ut och supa & knarka lite till. jag skulle vilja ta en pistol och hota någon att skjuta den i tinningen, jag skulle vilja köra mc ner för ett stup. känna att jag flög. typ.
detta vill jag enbart göra för att känna att jag har brutit mot lagarna. brutit murarna som de har satt upp för det man inte får.
för att känna mig fri.

men min personlighet tillåter inte detta.

min familj rykte är för viktigt för dem. jag får inte göra vad jag vill

för hade jag fått det. ja då hade jag vart som jag beskrev


jag hatar mitt liv. hatar allt tråkigt vardagligt skit.


GE MIG LITE ACTION FÖR I HELVETE !

Kommentarer
Postat av: Anonym

din familjs rykte, de är inte kungliga

2009-05-31 @ 15:38:48
Postat av: linnea

sv:men oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooch?

dom bryr sig fortfarande.

IDIOTHELVETE

2009-05-31 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0