kortfatta mig kort (?)

ska kortfatta mig kort här (?) om gårdagen..
först drog vi till brasan med typ massa tjejer. träffa fler där, & cissi skämde ut mig bajsmycket genoma tt ringa ted.. -.- pinsamt. sen skulle jag & jenny träffa honom och så gömde vi oss bakom ett träd när han kom hihi
sen hoppa alla på mig & jag dog.
sen drog vi hem till fanny, fortsatte hem till sofie där vi träffade på sami & sebbe
sen drog jag hem vid ett men skulle självklart gå hem själv - men hej inte alls rädd för att bli våldtagen det var ju lixom vaalborg ! så jag ringe sami..höhö förlåt att jag väckte dej. men jag kom hem iaf heelskinnad eller vad man säger. trevlans.

och se så va det ju det där rivmärket/såret..hur fan fick jag det? haha jag är störd. jag kommer ihåg att jag fick det, jag kommer ihåg att jag garvade åt det (med vem kommer jag inte ihåg :$) men huur jag fick det har jag ingen aning om. lite fuckat sådär.

nu ska jag steka ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0