TIDSFÖRDRIV !

Har du någon gång försökt ta ditt liv? ja.
Vilken är din favoritglass? höhö vet inte
Vilka är dina favoritskor? mina GAMLA tygskor. (vilken fråga haha)
Har du någonsin spytt bland folk? nej
Säg något du alltid tänker på? hm.. mej själv ? :o
Vilket stjärntecken är du? vädur ofc.
Sommar eller vinter? båda. - vinter endast för att man kan åka skidor haha (a)
Pepsi eller Sprite? coca-cola eller inget.
Har du någonsin örfilat någon? jaa
Spelar utseendet någon roll? ja, det är första intrycket
Tar du första steget? hehe för det mesta NEJ
Är du för förlåtande? wierd.. ?
Hur många barn vill du ha? INGA?
Äger du ett vapen? knivaar..hähäh
Har du någonsin trott att du varit kär? höh
När grät du senast? inga detaljer här inte lalalalaa
Var reste du senast? ramundpissoarberget
Känner du någon som heter Berta? whats up whit the question?
Har du varit i Asien? nääpp
Tänker du på någon just nu? aaa.
Har du blivit sårad? jaaaaa.
Har du kallat någon för älskling? jaaa
Röker du? 
neej, never in this fucking life.
Är du nöjd med ditt liv? ibland
Färgar du ditt hår? yäääs baby !
Vad gjorde du i September 1999? vänta lite ska bara kolla kalendern. IDIOT.
McDonald's eller Max? donken ofc.
Gillar du dig själv? förstår inte hur folk står ut med mig.
Är du närmare din mor eller din far? ingen .
Finast hos motsatta könet? ögonen tack.
Är du mörkrädd? haha nääje
Har du någonsin strippat? every day babe.
Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? duscha runka undersöka mig själv kropp till tå. och ta ett rejält killsnack om snygga tjejer. dvs om mig dårahh (a)
Vad har du på dig just nu? mjukisbyxor mjukiströja linne.
Vilken skiva lyssnar du på just nu?
yesterday med leona lewis.
Vad är klockan när du svarar på detta? 18.07

ingen orkar läsa i know.

ni missar inget..

Kommentarer
Postat av: Tojjy

tack tror jag :) haha. ^^

2009-05-17 @ 18:46:12
URL: http://missbui.blogg.se/
Postat av: Flatty!

jag orkade läsa hela och det var ju jätta intersant ;)

2009-05-17 @ 19:27:37
Postat av: linnea

sv:hahah visst är jag bara sååå intressant ! ;)

2009-05-17 @ 19:29:01
URL: http://menhejlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0