tråkigt

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt jag älskar dig och menat det? öh jaa ?
Bråkat med din flickvän/pojkvän? har typ bråkat med alla så ja.
Tagit droger? nejnejnejnejnej
Vad är du mest rädd för? att jag aldrig kommer komma härifrån fan
Vilka kläder sover du i? trosor & t-shirt
Vart vill du gifta dig? in the kyrka ? eller typ i philipinerna
Vad hatar du verkligen? hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar den där. utan överdrift
Varit kär? aldrig seriöst :s
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? vettefan
Vill du gifta dig? aldrig ! haha
Vill du ha barn? neeeeeeeeeeeeeeeej eller kanske adoptera

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? yep igår.
Köpt någonting? hur fan ska jag komma ihåg? -.-
Varit sjuk? nä
Sjungit? bara flumsång
Velat säga till någon att du älskar den? yes
Träffat någon ny? nej :s
Saknat någon? som fan..
Kramat någon? ja ett antal stycken

HAR JAG:
Digitalkamera? yes ofc
Telefon på rummet? neej :o
Mobil? alltid med mig
Egen dator? ja
Könssjukdom? hej jag heter linnea & har aids och vill gärna berätta det för alla ! (nejfan det har jag inte)
Husdjur? fågel hamster
Bra kompisar? världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0