varenda bråk är unikt

jag & sofian bråkar lite grann. och vi har bara såå mycket att säga varran asso såhär har vi snackat i två dar nu..(på sms då)

sofian; vad
jag; vadå
sofian; vad vill du
jag; jag vill inget
sofian; varför smsar du
jag; jag svarade på ditt sms?
sofian; amen käften
jag; sluta smsa mig bara
sofian; okej lilla horan.
jag; du kan va hora
sofian; nej käften
jag; jag håller fan inte käften om du kallar mig hora-.-
sofian; jag säger ba sanningen
jag; nej
sofian; vad?
jag; amen shit jag pallar inte med dig din kökshora gå & knulla nån annan stans och sluta smsa mig
sofian; jävla fitta
jag; tyst med dej
sofian; nej
jag; jo
sofian; vad?

och så börjar vi om igen. känner att vi får bara såå mycket sagt -.-

Kommentarer
Postat av: cissi

hahaha, kökshora!

2009-05-03 @ 10:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0